Tuesday 16 December 2014

AURORA shawl namasteh

Assalammualaikum.....
Morning everyone....

hahahahahahhaha
hari ni bukan nak jual tudung ok heheh harini mama danish nak share jer tudung kiter hahahah....
sebelum tu cer teka baper rege tudung ni ha tgu aku bebel dulu baru g tau hahahah...


sebenarnya tudung ni adalah tudung bawal 4 segi ok tapi sebab kan aku tak suka bawal aku suka tudung panjang,apa tu selendang, atau orang panggil shawl.....apa apa jer lah...

jadi untuk aku boleh buat macam macam style so aku decide cantum dua keping tudung tu n jahit di tengah tara siap ada dua colour g suka i nak pakai in or out either colours ok...kah kah kah



yang penting tudung ni tak de jual kat kedai ok......tudung ni aku sorang jer yang ada handmade...
harga mahal atau murah aku tak pernah heran yang penting suka colour, design n yang penting material kain tu...



aku bukan lah pandai bab material tapi setakat aku pakai tudung ni aku paling suka tudung yang licin tapi keras acamneh tu erk....entah maksudnya yang terletak lah bila aku pusing pusing dia ikut jer aku ...ha gitu lah....ko imaginelah sendiri...

Tips bila selendang tu panjang, lebar ia lebih mudah diubahsuai dan dibentuk sebab style perlukan kreativiti ko melilit kan dan yang penting ko nak cover depan n belakang kan so mestilah labuh lagi aku suka kalo bidang 60 tuh ha lilit jer lah jangan terhokek sudah kan kan kan.....




ko cuci mata jer lah ni yang belum jahit lagi.....




NOTA: sekeping bawal ni RM1 jumlah sekali jahit sendiri RM2 hahaha murah tidak bererti tak cantik ok tapi yang specialnya tak sama dengan orang lain dadadada

shawl buat sendiri lagi best ikut citarasa sendiri jer....tak tiru sesape kan kan kan

1 comment: