Google+ Followers

Tuesday, 7 April 2015

SHAWL SEGERA stylista

ASSALAM...





suka lah tu kan tak payah susah susah nak melilit lilit kan aku pun suka time pepagi anak nak pergi sekolah walaupun anak sekolah tetap kene style jugak hehehe tangan tak bedung dulu kerja gatai jer nak memusing shawl walaupun dah sedia SHAWL SEGERA macam mee segera lah "cepat dimasak cepat dimakan" betoi ker...erm ye betul "cepat dipakai senang keluaq awai" hahaha....

JOM try senang jer....tutup mata pun buley....

 nampak lubang besar tu masuk je kepala kat situ hahah


 macam ni ha jangan gantung diri pulok heheh


 macam biasa lilitan kepala lah....


 gatai tangan nak nyelit sikit belah yang pendek tuh buh jarum peniti...


 TARA siap dah...


yang penting STYLISTA...


kalo minat shawl ni pm aku lelaju erk di fb AURORA collections/watssapp 012-4035031

IKLAN


 SOLD




No comments:

Post a Comment