Google+ Followers

Sunday, 28 December 2014

AURORA dah 2 tahun?

Assalammualaikum....



jangan terkejut dengar tajuk kat atas ok aku pun terkejut jugak bila orang cakap " 2 tahun erk anak puan " ...

dah beberapa kali jugak terserempak dengan budak tinggi tinggi Adik Aurora kan bila tanya jer aku jawab baru " 1 tahun 3 bulan" pastu mak dier buat muka terkejut ha ingat 2 tahun besar erk, tinggi erk....haahahah

memang pun anak aku yang pmp ni nampak perangai tak sama cam orangnyer yang baru jer setahun 3 bulan nampak cam 2 tahun dari susuk badannya n dari segi perangainya lagi dari perwatakan nya ala ala kakak gitew....

kan aku penah cerita ada apa dengan AIRIS AURORA  boleh baca SINI.....
orang tua tua lah cakap dulu eh anak ko besar lahir nanti dia besar nanti kecik ajer...

Yeker???dulu aku boleh terima tapi sejak aku pernah dapat baby besar n bila besar pun besar gak lagi lagi aku tak percaya statement cam tu kan.....

AURORA suka makan tolak kayu ngan batu jer kalo sabtu ahad tu aku kat rumah tak henti henti ngunyap nyer dia makan tak banyak tapi makan kerap ha baju tak pernah bersih jer.....

Lagi aku suka pengasuh aku tuh rajin melayan dia makan lagi dia suka masak kan kekadang aku tumpang makan sekali....ha tu aku rasa anak aku membesar dengan jayanya ......

Alhamdulilah pengasuh pun tak berkira dan sayang anak aku macam anak dier sendiri.....
berat baper aku tak tau belum timbang g rasa cam lebih 10kg.....huh lengah tangan nih......

Nota: Besar masa lahir mungkin aku makan minyak ikan SHAKLEE masa mengandung kot, kulit cantik, bijak pulak tuh.......mungkin kot.....

No comments:

Post a Comment