Google+ Followers

Wednesday, 27 August 2014

AdikAbang dah NGAM





Assalammualaikum......

Ngam erti kata lain dah boleh dekat dekat, dah boleh tolong menolong, dah boleh cium cium, dah boleh semua kongsi lah....

Along memang tak suka kongsi barang n x kan bagi barang kata adik tp kalo nak dia bagi kita kene umpan atau award dia contoh " Kalo nak Ipad bagi adik kereta " @ " Kalo nak BINTANG
' honeystar ' bagi buku tu kat adaik".....dia tak mengalah kalo kita tak umpan apa apa .....tp kalo kita mintak dia sayang adik @ peluk dia akan wat n akan cakap "sayang dia" "sayang awowa".....
alhamdulilah sejak dia nak masuk 4 tahun dia dah hampir menyayagi adik nya....

dulu memang susah nak kawal kalo aku bangun je dari tempat asal tinggalkan adik confirm dia akan tolak adik dia @pun cubit......sabar jelah...

tapi sekarang kalo aku tinggalkan pun takper dah boleh d harap jaga adik tp bukan 100% mungkin 70% tu ada......

Adik Aurora memang seorang yang garang erm kalo danish tarik barang dari adik confirm along kene cakar atau kene tarik rambut dan sekali dengan muka geram dia tu....chumil sangat....

kerenah mereka menghilangkan letih mama dari balik kerja ok.......
indahnya bila ada anak ni.....
Penat tapi best....

harapan******
Semoga besar saling menyayangi antara satu sama lain n saling membantu insyaalah.........

No comments:

Post a Comment