Friday 27 March 2015

Make Up PENGANTIN available

Assalammualakum sahabat

MAKE UP

siapa tak suka kan kan aku pun suka lagi kalo orang make up kan....

tapi kat sini bukan aku yang make up tapi adik aku tangan memang ajaib lah make up muka kita boleh bagi yang tak cantik jadi cantik, yang cantik lagi lah cantik kan.......

Secara jujurnya memang itu kelebihan dia so aku kira dengan dia bisnes partner lah sekarang....kalo kami ada event pergi make up memang aku kene follow sebab bab setting rambut ngan tudung aku pakar lah ceh ceh ceh......insyallah selama kami bekerjasama ramai costomer yang puas hati cuma kami tidak pernah cuba dalam online jadi untuk memudahkan urusan kami dalam booking ataupun publish gambar update dan promosi kami senang bila dihujung jari jer.....

Ini memang aku nak promote hasil adik aku masa aku kawin dia sendiri yang make up aku so save cost dan dalam masa yang sama nak promote juga kan....alhamdulilah rezeki murah...

kami memang tak pakai produk tiruan sebab itu make up tak cair dan tahan lama hahah macam aiskrim.....serius kawan aku sendiri memula nak panggil kami setting make up dia tetiba dia kata kami mahal ok tak per ok jer so bila hari dia kawin masa jumpa dia muka macam aiskrim make up cair so aku tanya dia ok casing (bekas) make up dia ada tak satu colour maksud aku brand yang sama dia kata tak casing macam macam colour itu maknanya make up campur brand memang rosak kulit...

kami memang pakai ORIGINAL MAC sapa yang pernah beli mac tau lah betapa mahal nya MAC tapi untuk member member memang kitorang tak cas mahal tak sampai RM250 tapi melainkan ada yang mintak kami cari baju memang mahal sikit lah kan.....dulu RM250 tu standard lah kan sekarang tak tau lah hehehe....

kami juga pernah make up member untuk event dinner yang tak heavy sangat dalam RM50-RM100 jer harga adik beradik.....ramai yang nak cut cost dengan make up tapi tak ramai yang tahu kami ada menyediakan perkhidmatan ini tapi appoiment tarikh tu mesti bagi tahu awal lah...last minute memang tak boleh sebab kami dua dua kerja........

jadi mai layan hasil tangan adik aku....tak percaya cuba lah insyaalah kami akan beri yang terbaik....sebab kami juga menggunakan produk yang terbaik......nak murah kulit pun nak cantik jadi boleh lah cuba perkhidmatan kami.






ini masa TUNANG



ini masa kawin kat RUMAH AKU




Ini kat RUMAH SUAMI kat bote kiri baju semua tudung kami dua setting sendiri adik aku yang pakai baju purple, bukan aku tapi make tuh hehhe muka tak semegah tapi kalo tak make up lagi tak cantik kui kui....


so siapa nak panggil untuk majlis kawin atau pun event dan perlukan perkhidamatan kami dan berminat dengan perkhidamatan MURAH kami dan untuk mengurangkan CUT COST kawin berkaitan MAKE UP boleh dapat kan kami di fb Aurora Collections 
Email : danishaurora@gmail.com
@
watssapp 012-4035031

ini lah orang nya orang ajaib hehehe
tempek muka ko sikit heheh
ISNUR SYAMIMI
(Nelly)
Business Partner Aurora Collections


No comments:

Post a Comment