Monday 16 March 2015

cara simple pakai SHAWL stylish

ok jangan gelak hahaha

Salam selasa...

gambar tak sehebat ko ok tengok nampak pintu bilik...
hp tak canggih....
tak de monopod...
tak de orang sorang sorang tangkap gambar sendiri dan setting camera sendiri lawak...

tak per ujian tuh bagi aku kuat tuh huhuhuhu...
bukan senang nak jadi BERJAYA kan....

jadi terhasillah TUTORIAL SHAWL ini sebabkan setiap kali aku pakai orang tanya cam ne lah ko lilit lilit nih ko tengok kat you tube erk heheh...

aku tau banyak kat u tube tapi ko agak agak aku ada masa ker tengok u tube tu....nak tengok tv pun tak sempat balik kerja tengok anak anak balik nak masak lagi (masak nasi goreng jer...hahah) malam jadi cikgu lagi kan......masa rehat masa tido jer kan....hahah macam aku jer bizi kalah perdana menteri kan kan kan....saja nak bagi tau korang aku memang minat pakai shawl...

orang yang dekat dengan aku jer akan tahu setiap hari aku akan lilit tapi tah sendiri minat lilit jer asal tak terhokek ok...

so aku nak share ngan korang cara mudah pakai shawl tapi bersetail skit lah dan shawl yang tak berapa lebar pun akan nampak lebar ok yang penting tutup dada....

Bismillah ok jom cube cara aku pakai SHAWL style ni....


 ha ok cam biasa sebelah panjang sebelah pendek suka hati nak kanak atau kiri yang penting korang selesa ok...next



ok bubuh pin sebelah je ok sebelah lagi biar kan dulu (aku buh belah kiri jer guna jarum peniti) next



ok sebelah yang ko pin kiri tadi tuh yang bahagian pendek ko tarik kesebelah kanan guna kerongsang kecik erk bagi kemas....next



ok dah ko pin macam kat atas tu ko kelim yang balance kanan tu guna jarum peniti bagi sama kelim macam sebelah kiri k....senang kan next



ok yang panjang tuh ambil yang paling hujung letak atas kepala tapi senget kan sikit ala ala stylish sikit serong orang kata hahaha......next



ok siap boleh pergi kerja dengan hati tenang hahah.....



NOTA: ini jer masa yang ada buat tutorial kalo masa lain gamaknyer tudung aku bukan serong terus tercabut dikojerkan aurora n danish.....so time ni mereka tengah tido lagi kul 7 pagi SELAMAT MENCUBA...lagi satu sesajer nak bagi ko tengok tutorial ni dulu aku akan update kan di AURORA COLLECTIONS tudung ni COMING SOON sabar erk heheheh.....ok bye bye...boleh rujuk facebook AURORA COLLECTION kat sini jangan lupa LIKE

iklan aku jual jubah ni boleh refer kat fb AURORA COLLECTIONS


boleh watssapp terus 012-4035031@ email terus danishaurora@gmail.com






No comments:

Post a Comment