Thursday 19 March 2015

BAWAL songket style SHAWL

hehehe

Assalammualaikum semua...

ok atas permintaan korang korang yang nak cantik tu aku share sikit cara pakai bawal tapi style shawl...
eh betul ker ayat tuh??????

ok let start our TUTORIAL

at first

ok amik bahagian lain yang ko suka ha letak jer kat muka pin kan dengan keronsang macam biasa sebelah panjang sebelah pendek tapi bawal yang lebar lah erk macam aku jual tuh kalo pendek tak menjadi ok....jangan salahkan tutorial aku lak.....heheheh
next



Ikut jari i ok lupa pakai cincin besaq hahah ok aku selit kan jer kalo ko rimas letak jarum peniti itu kira amik yang panjang tarik ketepi kiri or kanan soka hati hehehe
next


angkat selendang tuh  pastu jap jap tunggu erk jap


ok twice kan kanan ke kiri, kiri kekanan paham tak? buat lah asal kan belakang tu nampak tersimpul kat tengah ok....
next


ok siap buh jarum peniti atas kepala tapi jangan ko tercucuk sampai jadi pontianak kan heheh
ok dah cun boleh pergi kerja hehehe.....

******so nak order pun boleh lagi aku boleh simpan gaji bayar n nantikan updater terkini monday di fb Aurora Collections...ok bye bye 

No comments:

Post a Comment