Google+ Followers

Sunday, 8 February 2015

DANISH tak suka kasut baru

Assalammualaikum korang....

STRESS STRESS STRESS..........................

setiap anak ada citarasa n ada keinginan sendiri dan mungkin pilihan dia kot maybe.........
bagi aku untuk umur 5 tahun ni macam tak percaya ada kanak kanak yang tak suka benda baru...

mak ko nih kalo beli baju pagi ni petang dah nak pakai kan tak tahan bau baru tuh....
mungkin sebab ikut perangai ayah lah tu yang baru simpan sayang katanya....hahahha

tak pernah seumur hidup aku beli tapi simpan cmfirm jam jam tuh aku rembat n pakai kalo boleh ok....
untuk anak anak sememangnyer kiter nak dia bergaya, style ataupun orang kata feeling handsome kan....
tapi danish tak dia kalo suka pada sesuatu dia sanggup pakai sampai colour tak cantik, sampai kecik n aku rasa dia memang memilih n teliti orangnya dia tak kisah tak lawo asalkan dia sedap pakai ha gitew....

kasut selipar jepun paling dia tak suka walaupun sampai opah dia cakap kamu tak ajar erk anak pakai selipar???

oh kasut selipar dia semua dalam rak kasut Bent10, Spiderman, Batman, Ultraman, semua aku beli aku rasa yang akan pakai adik Aurora tuh memang tak kisah pakai kasut apa pun termasuk kasut tinggi mama FUNNY kan anak dara aku tuh perangai macam aku eksited nampak benda baru...hahah

ok lagi danish tak suka pakai kasut sport bila pakai jer dia mesti bagi tahu mama sakit, mama sakit, pelik padahal baru jer beli tension gak mak ko nih....

yelah mak pakai kemain lawa lagi anak ko bagi pakai cam tuh jer tak nak lah kan orang kata cam tu...
nak orang kata oh mak anak sama lawa ha kan besh kan kan....

so kasut yang dia suka pakai ha kasut nih tengok tengok tengok.............


kasut ni murah jer kan n mungkin kasut ni selesa pada dia boleh jadi selipar boleh jadi kasut sarung...
sudah nyer raya ker, jalan ker, main kat padang ker semua kasut nih......erm tak per lah asal kan anak mama selesa n suka tanpa dipaksa sampai nangis nangis ok...

NOTA: mungkin raya tahun ni pun cam ni jelah tak tau nak macam mana dah sebab kalo dia tak nak dia takkan pakai n kasut akan duduk dalam almari jer.....

No comments:

Post a Comment