Thursday 3 April 2014

ada apa dengan AIRIS AURORA



macam tajuk novel la pulak ceh ko is....

erm dah lama tak update blog serius bz......ngan anak anak je......kalo free baru update....tu pun tengah malam....

kalo ko first time dengan nama anak apa? AIRIS AURORA pelik eh tah aku pun heran.....tetambah kalo kat bote hehe jgan mara yang membaca mesti pelik je tetambah orang tua ke hehehe....

mungkin aku rasa ada orang akan kata ekekleh cam artis lak nak letak nama gah tu...

ada lagi lak yang akan pikir ada makna ker???

ada yang pikir sapa lah yang letak nama tu susah benor nak nyebut nya...

lagi aku rasa ada yang pikir letak lah nama yang islam sikit....

lagi ada yang tak puas ati suruh aku tukar nama anak aku yang 9 bulan aku pikir nak letak nama apa ko senang suruh aku tukar....lawak keh keh keh

erm banyak nya ko pikirkan....tak payah ko heran nama anak orang ko beranak n ko pilih la ko nak nama apa jangan nama dilarang je mintak dijauhkan...

erm aku tak malu, aku tak penah segan even sebut nama AIRIS AURORA bagi yang pertama kali memang pelik n aku sendiri memberanikan diri menamakan ia kerana ceh ada sebab sebab yang aku rasa kene dengan karaktor anak aku semasa dalam perut.......

huh

em AIRIS tu aku yang pilih sebab dia bunga pertama aku n aku nak dia mekar selalu ceh ceh sajak jap...

AURORA pilihan abdul jamil laki aku.....so aku suka pada kali pertama aku dengar dari mulut dia sebab aku rasa anak aku memang sekuat AURORA...

ye setelah lahirnya ia memang AURORA pun dengan berat nya 4.11kg dengan debab nya....dengan sepet matanya n dengan comelnya kuasa allah kepada aku ....

kalo aku pikir kan balik nama jugak telah ditakdirkan aku merancang je tp memang ye dah tertulis.....

dan aku tak penah rasa pelik tp sampai sekarang orang akan terkejut bila sebut nama dia terasa glamor...

lagi segalanya dia cepat....makan pun nak cepat...heheheh

TERIMA KASIH allah......

No comments:

Post a Comment