Google+ Followers

Wednesday, 1 January 2014

BILIK MAINAN perlu @ TAK perlu

untung anak anak aku baru umur 2,3 tahun mak ko ni dah pikirkan ko punya STUDY ROOM
bukan apalah aku ni agak FUSSY sikit mikirkan dekorasi untuk bilik mainan anak aku ni ....

memula aku ingat tak perlu k....tak perlu tapi bila aku pikir balik PERLU la pulak sebab....

1- aku tak suka barang mainan kat depan TV bersepah bawah sofa...
2- lagi aku paling x suka nak ngutip satu hal...
3- lagi-lagi anak aku suka baling baling barang mainan dia ingat FUNFAIR kot....

Erm ko tengok dah memang adat ada budak kecik kat umah ko kena lah terima hakikat yang
ko memang kene jadi bibik ngutip k yang pasti...

sebab aku kene jadi bibik so aku amik jalan untuk pilih WUJUDkan jugak bilik mainan diowang 2 anak dah kan....takkan ko nak tunggu aku meroyan sorang ngutip bila dah anak 2 ni kan...
TP ada satu g masalah bagi aku...umah aku 2 tingkat kan so aku COMPIUS nak wat bilik atas @ bawah

ko tau la kan bilik kat atas mak ai masa anak 1 dulu tak aku heran kat atas cam kalo orang duduk senyap senyap pun kira aku tak tau lah ....

aku sabtu ahad je aku naik tu pun kalo aku rajin lah....tp sejak aku mengandungkan si AURORA tu semakin gigih lak aku trun naik ngan perut memboyot tu....erm ko tengok kan gatai nak beli umah bertingkap tingkap akhirya ko dok bawah ja...

So bila dipikirkan membazir duit gaji laki aku beli umah tu baik lah aku memanfaatkan dengan sebaiknya....
bak kata jirann belakang umah aku " wat pe beli umah bertingkat tp tak nak duduk diatas baik beli umah bawah je" terasa aku weh...

dengan gigih aku tekad lepas je aku beranak habis pantang terus menginap bilik bawah k....
termasuk lah laki aku yang memang malas nak naik atas.....

PIkir punya pikir bilik atas atau bawah so aku amik keputusan untuk wat BILIK MAINAN anak anak ku di atas sebab:-

1- tiada gangguan TV untuk aku fokus belajar untuk ALONG
2- mainan tu jauh dari RUANG TAMU tu aku suka
3- dekat ngan bilik tidur senang nak tidurkan anak anak aku...

Jadi lah dari tak da demi anak kesayangan aku MUHAMMAD DANISH & AIRIS AURORA

TP masih perlu diceriakan dengan cat untuk lebih ceria dan MINI LIBRARY insyaallah aku cuba gigih....








 Demi RUMAHKU SYURGAKU ....insyaalah kalo aku CAT aku update kalo rajin.....okbye...nantok

IKLAN


PROMOTION PACKAGE

skip hoop & zoo bag

* skip hoop & small zoo bag - RM 59
* skip bottle & big zoo bag - RM 69
rujuk gambar untuk perbezaan saiz:.....


 

No comments:

Post a Comment