Wednesday 8 January 2014

FRAMELESS PAINTING

oooooiiiii dah lama tak update blog bz ngan bisnes n keje kat opis melambak weh.....
memang kene fokus sangat tambah tambah time nak BONUS ni korang dah dapat dah????
tanya orang ko dah dapat ke????...

k la aku nak SHARE ngan korang pasal FRAME DEKO ni .....

aku kenan bukan apa cam SHOMEL je cam cantik je lalalalala...
ala umah aku banyak benda tak wat g tu PLAYROOM anak aku, RUANG TAMU, DAPUR....
ni time BONUS mulala aku mereka je nak beli apa....

ko pun sama kan pantang duit banyak nak soping manjang.....
betui aku pun sama ko kalo bab umah usah kata la.....satu tepeng aku cari........

mana yang duk area KL best la yang dekat ngan IKEA tu giler weh barang nyer shomey sangat....

aku suka hias rumah ni tp bab kalo pakai DRIL mula jadi malas......
senang aku pakai DOUBLE SELETIP je heheheh....

aku kan banyak keje nak hupdate BLOG nak kemaskini barang baru g....nak wat keje kat opis g tak sempat nak berdeko ni .......ha ni aku jumpa FRAME yang tak yah susah susah nak DRIL.....

ada gam kat belakang lekat je....... ingat nak letak kat RUANG TAMU tah cam kat ruang tangga kosong je...

nak CAT tinggi sangat so aku letak la benda alah ni....ok lah nampak ceria sikit umah aku....kah kah kah...
apala ko is frame simple cam ni pun ko nak letak kat blog......

akutaktaunakupdateapamalamni....leave blank............
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

ha ni frame aku cakap tu banyak dah jual aku yang baru hegeh nak pakai....heheheh








ini dari sudut bawah erm ko kalo nak beli je kat aku satu set cam tu aku jual RM35 je tapi design yang ko nak aku kene order kalo betul betul nakla ko jangan main order je pastu tak jadilak kan.....

tengok lah ko pekenan yang mana g tau aku eh.....







aku punya design yang bawah tu....dia cam CUPBOARD ringan n mudah di pasang.....

kalo serius nak email aku danishaurora@gmail.com @ watssapp aku 012-4035031......


note : : esoknaksiapkan407notis



No comments:

Post a Comment