Tuesday 17 December 2013

DRUM SET untuk BIRTHDAY ALONG.....

HADIAH untuk MUHAMMAD DANISH yang ke 3 tahun....



Em survey survey untuk birthday anak sulung aku baru nak masuk 3 tahun 22hb DIS sabtu ni.....cepatnya masa berlalu kan....

Semoga anak mama diberkati ALLAH dimurahkan rexeki, jadi anak yang soleh, anak yang cerdik....cepat cepat cakap.....insyaalah mama akan bantu sedaya mama mampu.....setiap anak ada kelebihannya....

PIKIR hadiah apa nak bagi dia sonok sikit.....anak aku ni lain sikit SPECIAL....dan dia memang sukA BUNYI BUNYI music ni atau lebih pada hiburan.....SO aku dapat idea untuk belikan dia DRUM SET yang shomey ni.....

erm korang kalo nak bole jer order ngan aku kkkkk

ada dua pilihan WARNA

MERAH & BIRU

erm MAI CUCI MATA dulu kalo nak inform aku kat email danishaurora@gmail.com @ watssapp aku 012-4035031 @ pm aku kat fb kkkk....okbye.....




HARGA : RM 63 (EXCLUDE POSTAGE)

No comments:

Post a Comment